Aankoop bouwgrond 37
Ik wens een bouwgrond aan te kopen van 880 m². Er bestaat echter geen opmetingsplan. Hij heeft de grond destijds aangekocht en wil nu verkopen.
Is dit gevaarlijk ? Ik kan natuurlijk zelf proberen opmeten.
Zijn er risico's ?
Aankoop bouwgrond 37
Ik wens een bouwgrond aan te kopen van 880 m². Er bestaat echter geen opmetingsplan. Hij heeft de grond destijds aangekocht en wil nu verkopen.
Is dit gevaarlijk ? Ik kan natuurlijk zelf proberen opmeten.
Zijn er risico's ?
't Veiligst is een opmetingsplan "eisen". Al zeker als er geen afsluitingen staan die de grond afbakenen. Vraag ook de mening van uw notaris (die de lokale situatie goed kent of kan opvragen)
Neem contact op met de "Dienst Kadaster". Daar kun je gratis de nodige inlichtingen bekomen.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Je bouwproject staat of valt grotendeels met de keuze van de juiste aannemer(s). Met deze tips kan je een aannemer zoeken voor jouw project.
Lees meer
Steeds meer kandidaat-bouwers kiezen voor een sleutel-op-de-deur woning. Wij zetten de vijf belangrijkste voordelen op een rij!
Lees meer
Waar de architect zich doorgaans meer bekommert om het exterieur, focust de interieurarchitect echt op details, afwerking van muren, vloeren,...
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen