Ervaringen 4tec
Ik heb een offerte ontvangen van 4tec te hasselt. Deze is beduidend lager dan de anderen. Heeft iemand daar ervaring mee ? De website is tijdelijk offline
Hopend op een reactie
Dit topic is afgesloten door de moderator. Je kan dus geen reacties meer plaatsen.
Ervaringen 4tec
Ik heb een offerte ontvangen van 4tec te hasselt. Deze is beduidend lager dan de anderen. Heeft iemand daar ervaring mee ? De website is tijdelijk offline
Hopend op een reactie
Zojuist 4 nieuwe vensters laten plaatsen, topkwaliteit en zeer vakkundige plaatsing door 2 vrolijke Limburgers. Enige minpuntjes zijn idd offline website en de communicatie die zeer moeilijk verloopt via mail. Verkoper Johan wel goed te bereiken via tel.
Pluim voor verkoper Johan, opmeter Maxime en beide plaatsers.
Sergej B.
Bent u uiteindelijk in zee gegaan met 4Tec??
Zo ja, wat zijn uw bevindingen?
Wij hebben ook een offerte ontvangen van 4 Tec. Mijn man is zelf bouwvakker en had uitgeteld wat we ongeveer kwijt zouden zijn aan nieuwe ramen. Dit bedrijf was het enige dat op dezelfde lijn zat als mijn man, de rest zat er ver boven. 1 bedrijf rekende zelfs meer als €2000 voor de afwerking! Ook ben ik content van de betalingswijze. Wij denken er aan dit bedrijf de ramen te laten plaatsen.
Hoi
wij kunnen onze contactpersoon al aantal weken niet meer bereiken. Iemand gegevens waarop ik 4tec kan bereiken? Algemeen nummer, andere contactpersoon?
alvast bedankt.
mvg
Jessica Coenen
2500 lier
Hoi
ik kan al paar weken onze contactpersoon bij 4tec niet bereiken. En de site ligt ook plat. Begin het verdacht te vinden. We hebben namelijk ons voorschot betaald en sindsdien lijken ze van de radar verdwenen. Iemand hier een nummer van een ander contactpersoon dan X (aangepast door moderator: geen namen medewerkers noemen)? Of een algemeen nummer?
alvast bedankt.
jessica coenen
2500 lier
Ga er eens persoonlijk naartoe.
Hoe zit het bij WendyW en Bolleke3 ? Zouden die nog iets kunnen laten horen?
Dat waren blijkbaar de enige twee positieve reactie's terwijl de meesten aan hun water al konden voelen dat er misschien wel eens iets niet pluis zou kunnen zijn.
In ieder geval was het verloop van dit topic niet zo dat je hierdoor in volle vertrouwen met deze firma in zee kon gaan.
Hoi,
Vaste lijn en contactpersoon van op de bureau krijg ik ook niet meer te pakken. Als ik een mail stuur naar het algemeen emailadres, dan krijg ik meestal nog antwoord. Alles is goed gegaan tot de afwerking, daar wacht ik nu al 4 maanden op.
Plaatsing zelf was echt ok, vriendelijke mensen maar communicatie en zich houden aan gemakte afspraken rond plaatsing, contact opnemen, ... is echt een erg groot werkpunt!
Lynn Dierckx
Merksem
Zou u mij het algemeen emailadres kunnen bezorgen?
dankuwel:)
Zou u mij het algemeen emailadres kunnen bezorgen?
dankuwel:)
Ga er persoonlijk naartoe!
Het emailadres is: info@4tec.be
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Vraag nu vrijblijvend offertes aan voor ramen en deuren
Ramen en deuren? Vraag vandaag nog gratis en vrijblijvend offertes aan van erkende vakmensen bij jou in de buurt.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Er zijn meer soorten rolluiken op de markt dan je denkt. Welke uitvoering past het best bij jouw woning? Een inbouw-, opbouw- of voorzetrolluik?
Lees meerHou je van de natuurlijke uitstraling van houten ramen? Ontdek welke houtsoorten duurzaam zijn en onderhoudstips voor een lange levensduur.
Lees meerWist je dat er in België 140 inbraken per dag worden gepleegd? Met deze vijf tips maak je je woning inbraakveilig.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen