Ervaringen 4tec
Ik heb een offerte ontvangen van 4tec te hasselt. Deze is beduidend lager dan de anderen. Heeft iemand daar ervaring mee ? De website is tijdelijk offline
Hopend op een reactie
Dit topic is afgesloten door de moderator. Je kan dus geen reacties meer plaatsen.
Ervaringen 4tec
Ik heb een offerte ontvangen van 4tec te hasselt. Deze is beduidend lager dan de anderen. Heeft iemand daar ervaring mee ? De website is tijdelijk offline
Hopend op een reactie
Raar maar waar ze hadden gisterenavond naar mij gebeld voor te zeggen dat ze vandaag en zaterdag willen komen afwerken, maar we zijn voltijds werken dus onmogelijk, laat die niet alleen, dus nu zouden ze volgende week vrijdag en zaterdag komen, dit is de laatste kans anders gaan we zeker advocaat nemen
En zijn ze het komen afwerken?
Ja dat wil ik ook wel weten of ze het komen doen zijn
Ik heb net contact gehad met de verkoper van mijn ramen en deuren bij 4tec. Hij heeft bevestigd dat de lever en plaatsing veel te lang op zich laten wachten en dat dit niet kan. Hij zal mij volgende week woensdag terug contacteren met meer informatie.
Is dat even verschieten se. een mailtje gekregen.
"De plaatsers komen 16de in de loop van de namiddag langs voor vliegenramen te leveren en te plaatsen."
we zijn benieuwd. En gelukkig voor hen ben ik ook nog toevallig thuis in de namiddag op deze snelle notie.
Wij hebben ook problemen met 4tec. In mei hadden we een offerte ondertekend. Twee keer hadden ze met ons een afspraak gemaakt en twee keer hebben ze deze afgezegd. Een derde keer hadden ze gebeld voor een afspraak maar konden wij niet. Sinds juni hebben we hen niet meer gehoord. We hebben hen meermaals gemaild, gebeld maar krijgen nooit gehoord. We hebben gelukkig nog niets betaald maar stappen nu ook naar test aankoop om te horen wat we nu best doen.
Goyvaerts Sarah,
Koningshooikt
En zijn ze geweest?
Ackermans N
Hoboken
Ja, maar.
In de voormiddag stonden ze er ineens.
Met vliegenramen die niet op maat waren (ze probeerde deze echt er in te rammen) dus nee bedankt.
Slechte kwaliteit van gaas met gaten in.
Zoals wel verwacht ; niet aan de gemaakte afspraken gehouden, slechte kwaliteit, niet op maat en gaten in de vliegeramen.
Een mail teruggestuurd maar tot op heden niets ontvangen.
Alleen van Evi om te zeggen dat ik eens moet proberen bij haar collega's omdat zei enige tijd uit is.
Helaas maar verwacht.
Christophe
Ik heb gisteren telefoon gehad van de nieuwe eigenaar. Hij komt dinsdag bij mij langs. Hij wist mij ook te zeggen dat Evi niet meer in dienst is en haar nummer is ook afgesloten hij heeft mij een nieuw nummer en e-mailadres gegeven.
Nieuwe nummer ? Welke nummer graag reactie via mail manty03@hotmail.com
Beste AnnG,
Kan je mij mail adres of nieuw nummer mailen naar mij : huybrechtshilde@hotmail.com.
Heel erg bedankt. Groetjes, Hilde
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Download gratis onze gids over ramen en deuren
Alles wat je moet weten over energiezuinig, veilig en esthetisch buitenschrijnwerk. Inclusief handige checklists voor de perfecte keuze!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Ontdek alles over dakramen: van soorten, voordelen, prijzen, installatie tot onderhoud. Breng zo meer daglicht in je woning.
Lees meerZelf een vliegenraam plaatsen is eenvoudig én budgetvriendelijk. Ontdek hoe je het aanpakt en wat het ongeveer kost.
Lees meerStalen ramen geven je woning een industriële look. Maar hoe zit het met de isolatie, de prijs en het onderhoud ervan? Ontdek alle voor- en nadelen.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen