Comfort Ramen Gent
Iemand ervaring met Comfort Ramen BVBA uit Gent?
Groeten,
Gert
Dit topic is afgesloten door de moderator. Je kan dus geen reacties meer plaatsen.
Comfort Ramen Gent
Iemand ervaring met Comfort Ramen BVBA uit Gent?
Groeten,
Gert
3 weken geleden zijn onze ramen voor de nieuwe aanbouw geplaatst door Comfort uit Gent. Allemaal goed gegaan en zeer tevreden met het resultaat. Aan de binnenzijde wit maar aan buitenzijde folie met structuur die erg schoon past bij de stenen. Wss gaan wij voor de voorzijde van de woning ook bij hen een prijs aanvragen maar daarvoor dient er eerst budget te zijn. Weet er iemand mss nog een bedrijf die in de buurt van Deurne een dakkapel kan leveren en plaatsen? Moet nog voor de zomer zijn.
3 weken geleden zijn onze ramen voor de nieuwe aanbouw geplaatst door Comfort uit Gent. Allemaal goed gegaan en zeer tevreden met het resultaat. Aan de binnenzijde wit maar aan buitenzijde folie met structuur die erg schoon past bij de stenen. Wss gaan wij voor de voorzijde van de woning ook bij hen een prijs aanvragen maar daarvoor dient er eerst budget te zijn. Weet er iemand mss nog een bedrijf die in de buurt van Deurne een dakkapel kan leveren en plaatsen? Moet nog voor de zomer zijn.
Beste Daniela,
Bedankt voor uw positieve bericht. Mochten wij in de toekomst de overige werken nog uit kunnen voeren dan vernemen wij het natuurlijk graag.
Met vriendelijke groet,
Laurens van Damme (Comfort Ramen BVBA te Gent)
Bedankt Laurens, we zullen u na de zomer berichten over de werken. Wss willen wij voor de ramen op de voorzijde hetzelfde pvc maar voor de deur wel aluminium. Lijkt ons mooier. Daniela
Beste Laurens,
Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom gaat de communicatie met (sommigen van) uw klanten via dit forum en niet rechtstreeks? Ik vraag het me af net zoals ik me afvraag wat andere forumbezoekers hier aan hebben.
Gaan we binnenkort de offerteaanvragen, de offerte's, de contracten en de facturen hier ook te lezen krijgen?
Beste Laurens,
Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom gaat de communicatie met (sommigen van) uw klanten via dit forum en niet rechtstreeks? Ik vraag het me af net zoals ik me afvraag wat andere forumbezoekers hier aan hebben.
Gaan we binnenkort de offerteaanvragen, de offerte's, de contracten en de facturen hier ook te lezen krijgen?
Beste Charel,
Op zich prefereren wij direct contact met onze klanten.
Echter, als klanten er voor kiezen om berichten op een forum te plaatsen, zoals hier op Livios, die over onze firma gaan dan reageren wij daarop.
U vraagt ons nu toch ook iets, wat kunnen wij anders doen dan daarop netjes proberen te reageren? Ook voor ons als bedrijf is deze vorm van communiceren, via forums, ietwat nieuw. Mocht u ideeën hebben hoe wij het beter zouden kunnen doen dan verneem ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Laurens van Damme (Comfort Ramen BVBA te Gent)
Beste forumleden,
Dit topic gaat voorlopig op slot.
Groeten,
Gerry

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Een garagepoort kan je om meer dan één reden vervangen: een nieuwe look, betere isolatie, meer comfort of extra beveiliging. Hierop moet je letten.
Lees meer
Zowel ramen en deuren van hout, pvc als aluminium moet je regelmatig onderhouden. Dit is de juiste aanpak voor elk materiaal.
Lees meer
Lichtexpert Joël Sels geeft praktische tips om meer daglicht in je aanbouw te krijgen. Ontdek slimme oplossingen en voorkom lichtverlies.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen