4

Tuinhuis waterpas plaatsen

Gaetano
Gaetano
#Veranda en bijgebouwen · 9 jaren geleden

Ik wil een tuinhuis plaatsen 2,50 op 2,50

Zou die graag op de klinkers( bestaand) plaatsen maar het probleem is

Het loopt met 3cm ongeveer naar beneden 

En als ik de voorkant met de klinkers omhoog moet plaatsen ong 5cm en 4,5 dikte van funderingsbalk van de tuinhuis kom ik aan de voorkant 9,5cm hoogte dat is toch lastig voor grasmachine in te rijden en uitzicht 

En ook dit het water komt dan door het tuinhuis tenzij ik het achterkant de klinker verhoogt met 1cm waar het water langs kan lopen formaat van klinker is 14cm op 14cm 

Ik kan de voorkant niet gelijk maken de klinkers en de achterkant laten lopen onder de 5cm er is geen oplossing voor of welke idee

Mischiens achterkant de water laten lopen in een rail of

Maar wie kan mij erbij helpen om toch het tuinhuis waterpas te zetten

https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/34157/20161010191407.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=ea864d1722d1a203d60be25d9077e9c8https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/34157/20161010191311.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=ee47c0d0055593e11597fa4b6480cc59https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/34157/20161010191215.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=e7964857f7e78e678fc99f0385d058b9https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/34157/20161010191233.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=e5b2d306e71d2e5b87003c321cc1165f

Alle reacties

0
Charel
Charel
932 5436 Andere professioneel
9 jaren geleden

Betreft het een geprefabriceerd tuinhuis of zal het ter plaatse worden gemaakt?

Is het of wordt het een tuinhuis met een eigen (houten) bodem of vloer?

Je wil het tuinhuis op de klinker zetten zeg je, met welke bedoeling zijn dan die klinkers rondom er tussenuit gelaten of gehaald?

Ik heb wel een paar ideetjes, maar graag eerst die bijkomende informatie.

0
Gaetano
Gaetano
0 1 Andere particulier
9 jaren geleden

ik wil die klinkers naar boven brengen door te metselen voorkant waar je de kleine klinker is

steek 4cm naar boven toe

En dan zo de waterpas aan brengen

die wat de klinkers heeft geplaats heeft te felle heling van gemaakt weet je

0
Charel
Charel
932 5436 Andere professioneel
9 jaren geleden

Dus uw probleem is dan ondertussen opgelost neem ik aan?

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Een stevige fundering voor je tuinhuis maken: zo lukt het

Een stevige fundering voor je tuinhuis maken: zo lukt het

Een nieuw tuinhuis in de lente? Zonder goede fundering kan de plaatsing al snel in een nachtmerrie veranderen. Deze tips garanderen je een stevige basis.

Lees meer

Een veranda bouwen: van de soorten materialen tot de prijs

Een veranda bouwen: van de soorten materialen tot de prijs

Je wil een veranda, maar weet niet waar je op moet letten? We geven een antwoord op enkele belangrijke vragen. Van de soorten materialen tot de prijs.

Lees meer

Veranda verwarmen en koelen: zo geniet je het hele jaar door van je veranda

Veranda verwarmen en koelen: zo geniet je het hele jaar door van je veranda

Door je veranda te verwarmen en te koelen geniet je het hele jaar van deze ruimte. Maar hoe pak je dat aan? We vroegen het aan twee experts.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag