Recht op renovatiepremie bij tijdelijk inwonen bij ouders?

1

Recht op renovatiepremie bij tijdelijk inwonen bij ouders?

Nele575
Nele575
#Bouwpartners · 8 jaren geleden

Onlangs kochten mijn partner en ik een woning te Ternat. De woning is toe aan een totaalrenovatie. Wij kunnen onmogelijk onmiddellijk intrekken in onze nieuwe woonst. Momenteel huren wij nog maar huur blijven betalen in combinatie met de afbetaling van het huis + renovatie is te moeilijk. Wij hadden daarom willen intrekken bij één van de ouders (ook tijdelijk domicilie hier plaatsen). 

Mijn vraag hieromtrent: Hebben wij bij het intrekken van de nieuwe woonst na de renovatie (ong. 1 jaar) recht op de renovatiepremie? 

Alle reacties

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

De 5 voordelen van een sleutel-op-de-deurwoning

De 5 voordelen van een sleutel-op-de-deurwoning

Steeds meer kandidaat-bouwers kiezen voor een sleutel-op-de-deur woning. Wij zetten de vijf belangrijkste voordelen op een rij!

Lees meer

Zelfbouw zit in de lift: “Met zelfbouw kan je je budget in evenwicht houden”

Zelfbouw zit in de lift: “Met zelfbouw kan je je budget in evenwicht houden”

Zit zelfbouw in de lift? We vroegen het drie experts: “Wie wil besparen op bouwkosten kan zelf aan de slag gaan met een zelfbouwpakket”

Lees meer

Aannemer zoeken? Zo vind je er een voor jouw project

Aannemer zoeken? Zo vind je er een voor jouw project

Je bouwproject staat of valt grotendeels met de keuze van de juiste aannemer(s). Met deze tips kan je een aannemer zoeken voor jouw project.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag