Wettelijke termijn uitdrogen muur
graag had ik geweten hoelang men moet wachten vooraleer men een wettelijke termijn heeft bereikt voor het uitdrogen van een muur
Wettelijke termijn uitdrogen muur
graag had ik geweten hoelang men moet wachten vooraleer men een wettelijke termijn heeft bereikt voor het uitdrogen van een muur
Wel erg weinig info, vind u ook niet?
toch niet, staat er ergens in de wet wanneer er een termijn is wanneer men kan zeggen wanneer men pas kan meten of die droog is of droger dan ervoor.
succes verder
toch niet, staat er ergens in de wet wanneer er een termijn is wanneer men kan zeggen wanneer men pas kan meten of die droog is of droger dan ervoor.
Toch wel te weinig informatie, men is hier niet helderziend;
Wat voor muur ? Gaat het over metselwerken, pleisterwerken, schilderwerken, bekledingswerken ?
Gaat het over een periode na het metselen, na het bepleisteren, na het injecteren tegen opstijgend vocht, na een herstelde lekkage ?
Zonder verdere informatie kan je onmogelijk een zinnig antwoord verwachten.
Snap je nu de reactie van Gery ?

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Hoe kan je een energiezuinige woning slim ontwerpen zodat het je beschermt tegen koude en oververhitting? Met deze tips maak je je huis klimaatproof.
Lees meer
De koppels van Huis Gemaakt ontdekten hun toekomstige woning dankzij hun bouwplan op ware grotte. Ontdek hoe Array je bouwplannen tot leven brengt.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen