Oplevering appartement
wat als de bouwheer mijn app niet op tyd op leverd het staat in de basis akt dat hij 25 eur per dag moet betalen hii is nu al 17 dagen over tyd hoe moet ik dat doen
de maeyer willy
Oplevering appartement
wat als de bouwheer mijn app niet op tyd op leverd het staat in de basis akt dat hij 25 eur per dag moet betalen hii is nu al 17 dagen over tyd hoe moet ik dat doen
de maeyer willy
dan is hij contractueel verbonden maar als hij weigert te betalen wordt het een juridische kwestie. Mss zit dat in je familiale polis?
beste,
wend u tot het vredegerecht, het kost niets !!
bert
Begin al eens met de bouwheer te kontakteren met de vraag om de betreffende clausule toe te passen en wat hij voorziet van opleveringstermijn. Vergeet niet dat bouwverletdagen in mindering komen (maar t heeft niet veel gevrozen dit jaar ;-)
Voorts komt geen enkele familiale verzekering hierin tussen. Daarvoor heb je een dure rechtbijstand nodig die contractuele geschillen dekt. Een familiale dekt je burgelijke aansprakelijkheid jegens derden (behalve auto s etc)
de maeyer willy
Als dat ontegensprekelijk zo in de overeenkomst staat en als er verder geen twijfel is over compensatiedagen vanwege weerverlet bijvoorbeeld dan zou ik dat, netjes voorgerekend en verantwoord, van de laatste betaling aftrekken.

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Hoe kan je een energiezuinige woning slim ontwerpen zodat het je beschermt tegen koude en oververhitting? Met deze tips maak je je huis klimaatproof.
Lees meer
De koppels van Huis Gemaakt ontdekten hun toekomstige woning dankzij hun bouwplan op ware grotte. Ontdek hoe Array je bouwplannen tot leven brengt.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen