Mag ik mijn deurdorpels plaatsen op ytong stenen
om een kleinere kans te hebben op een koudebrug met fundatie
Mag ik mijn deurdorpels plaatsen op ytong stenen
om een kleinere kans te hebben op een koudebrug met fundatie
Dat mag en is zelfs te verkiezen. Wel nog denken aan de waterkering !
Bedankt Charel ,
enkel waterkering in de hoeken zoals mijn steenkapper het ook heeft uitgevoerd met de raamdorpels anders liggen ze toch niet vast. Maar vooral de onderkant insmeren met een papje van zuiver cement met compactuna zoniet kleeft de mortel "ook op basis van compctuna" er ook niet aan "blauwsteen zuigt GEEN water op naar het schijnt.
Sorry voor het laat reageren , zit nml. in het buitenland voor mijn werk.

Download gratis onze gids over ramen en deuren
Alles wat je moet weten over energiezuinig, veilig en esthetisch buitenschrijnwerk. Inclusief handige checklists voor de perfecte keuze!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=50350cb8a113d85c717207bbb7ef1875)
Stalen ramen geven je woning een industriële look. Maar hoe zit het met de isolatie, de prijs en het onderhoud ervan? Ontdek alle voor- en nadelen.
Lees meer
Zelf een vliegenraam plaatsen is eenvoudig én budgetvriendelijk. Ontdek hoe je het aanpakt en wat het ongeveer kost.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen