Combinatie groendaken en zonnepanelen
Zijn er bedrijven aanwezig die de voorziening bieden tot plaatsing voor het volledige concept groendaken en zonnepanelen ?
Alvast bedankt voor de terugkoppeling.
Combinatie groendaken en zonnepanelen
Zijn er bedrijven aanwezig die de voorziening bieden tot plaatsing voor het volledige concept groendaken en zonnepanelen ?
Alvast bedankt voor de terugkoppeling.
Ik denk het niet omdat de twee moeilijk te combineren zijn. Onder de panelen kan er niets groeien en naast de panelen zou die begroeiing schaduw afwerpen op de panelen

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Ontdek alle soorten daken en dakbedekking. Vergelijk prijzen, isolatie, voor- en nadelen en geschiktheid voor zonnepanelen.
Lees meer
Welke dakbedekking past het best bij jouw woning? Ontdek alle materialen voor platte en hellende daken met hun voor- en nadelen en prijzen.
Lees meerDakgoten vind je in verschillende materialen, met elk hun troeven en nadelen. En uiteraard: een grote impact op de kostprijs. Wat kost dat nu eigenlijk?
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen