2

Borrelend geluid wc

robic
robic
#Badkamer · 7 jaren geleden

Bij renovatie nieuwe wc gplaatst en nu bij aftrekken maakt hij borrend geluid. Weet dat ik moet zorgen voor onluchting maar nu is de vraag: hoe welke min diameter van buis kan ik gebruiken voor ontluchting? Septische put heeft goede ontluchting, kan eventueel op bocht deze extra ontluchting plaatsen daar dit het enige is dat nog bewerkbaar is, al het andere steekt in muur of onder klinkers

Alle reacties

0
Charel
Charel
932 5434 Andere professioneel
7 jaren geleden· Bedankje ontvangen

Om hier iets zinnings over te kunnen zeggen zou je wat  meer informatie moet geven.

Bijvoorbeeld:

Is dit de enige wc en had je dat probleem niet bij de vorige, wat is het verschil tussen de oude en de nieuwe ? Staat de wc op het gelijkvloers of op een verdiep? Hangwc, staande wc ? foto ? Hoe meer informatie hoe meer kans op een goed advies.

Op zoek naar een nieuwe badkamer? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’

Op zoek naar een nieuwe badkamer? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’

Bestel snel ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’. We geven je een leidraad, helpen je om verschillende opties af te wegen en reiken je ideeën aan waar je misschien nog niet aan gedacht had.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Product in de kijker: de douche die douchewater hergebruikt

Product in de kijker: de douche die douchewater hergebruikt

Met de recycledouche bespaar je tot 90% op water en energie. Zo kan je duurzaam douchen door gezuiverd douchewater te hergebruiken.

Lees meer

Vind de ideale lavabo voor jouw droombadkamer

Vind de ideale lavabo voor jouw droombadkamer

Ontdek alles over lavabo's: van soorten en materialen tot installatie en onderhoud. Vind de perfecte wastafel voor jouw badkamer!

Lees meer

50x inspiratie voor je badkamer: ontdek jouw favoriete stijl

50x inspiratie voor je badkamer: ontdek jouw favoriete stijl

Droom je van een moderne badkamer, hou je van natuurlijke vibes of wil je een vleugje kleur? Haal inspiratie uit deze vijftig badkamers!

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag