Insijpeling glazen verandadak : plaatser is verdwenen, falliet ? Wat nu ?

2

Insijpeling glazen verandadak : plaatser is verdwenen, falliet ? Wat nu ?

loja
loja
#Muren · 7 jaren geleden

15 jaar geleden hebben wij een veranda laten plaatsen * (bewerkt door moderator: gelieve geen namen van bedrijven te noemen, zie forumregels). Nu heb ik insijpeling , waarschijnlijk een join, die stuk is, maar deze firma is niet meer terug te vinden. Tot wie kan ik mij richten om de herstelling te laten doen ?

Alle reacties

0
Aquavent
Aquavent
11 67 Andere professioneel
7 jaren geleden· Bedankje ontvangen

Beste,

Sowieso is de aansprakelijkheid wettelijk beperkt tot 10 jaar, dus zelfs al zou de firma nog bestaan dan zou het niet echt veel hebben uitgehaald. De oorzaken van vochtinsijpeling kunnen divers zijn. Als u vermoed dat het een aansluiting verandadak-gevel zou zijn dan raad ik u aan om een dakwerker aan te spreken.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Vocht in je muren? Zo herken, behandel en voorkom je het eenvoudig

Vocht in je muren? Zo herken, behandel en voorkom je het eenvoudig

Ontdek hoe je vocht in muren herkent, de oorzaken aanpakt en met effectieve oplossingen vochtschade in huis voorkomt.

Lees meer

Zandstralen kan je gevel doen stralen als nieuw: “Je moet wel zeker zijn van het materiaal”

Zandstralen kan je gevel doen stralen als nieuw: “Je moet wel zeker zijn van het materiaal”

Gevel zandstralen? Ontdek alles over kosten, voordelen, risico’s en technieken. Laat je gevel stralen als nieuw.

Lees meer

Spuitkurk: voor wie zijn gevel stijlvol wil isoleren én renoveren

Spuitkurk: voor wie zijn gevel stijlvol wil isoleren én renoveren

Op zoek naar een duurzame manier om je gevel te renoveren of te isoleren? Ontdek de voordelen en prijs van spuitkurk.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag