Gevelsteen gezocht ( foto )
Ik ben op zoek naar onderstaande gevelsteen. De firma die het huis heeft gezet wil ons niet helpen ( van klantvriendelijkheid gesprokken )
dus als iemand ons zou kunnen helpen zouden we dit echt super vinden ! Bedankt .
Gevelsteen gezocht ( foto )
Ik ben op zoek naar onderstaande gevelsteen. De firma die het huis heeft gezet wil ons niet helpen ( van klantvriendelijkheid gesprokken )
dus als iemand ons zou kunnen helpen zouden we dit echt super vinden ! Bedankt .
De stenen lijken sterk op Vandersanden Barok of de Nelissen Hebe
Check eens bij Vandesanden !
Gr. dirk
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Heb je vochtplekken, schimmel of condens? Ontdek hier hoe je vocht in huis herkent, oplost en voorkomt, zodat jij en je woning gezond blijven.
Lees meerJe gevel kaleien? Ontdek de voordelen, prijs en handige tips om zelf je gevel een rustieke en authentieke uitstraling te geven.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen