Lekkende radiator dichting
Mijn radiator lekt, tussen de dichting van de grote 6 kant moer en het stukje dat daar in past.
Dit langs de zijde van de radiator.
Zie foto's in bijlage.
Kan ik dit makkelijk oplossen?
Mvg, bedankt
Lekkende radiator dichting
Mijn radiator lekt, tussen de dichting van de grote 6 kant moer en het stukje dat daar in past.
Dit langs de zijde van de radiator.
Zie foto's in bijlage.
Kan ik dit makkelijk oplossen?
Mvg, bedankt
Geen foto te zien !
Waarschijnlijk de koppeling bovenaan van de radiator met de radiatorkraan, ofwel onderaan de (haakse) radiator koppeling. In beide gevallen proberen de zeskant moer aan te spannen met een passende sleutel (30 - 32?) of een engelse sleutel of gastang.

Vloerverwarming plaatsen? Ontvang gratis offertes!
Laat vloerverwarming installeren door experts en ontdek de voordelen voor jouw woning. Vraag gratis offertes aan!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Nu het weer fris wordt, gaat de verwarming aan. Controleer eerst enkele zaken om veilig en efficiënt van je centrale verwarming te genieten.
Lees meerHoe werkt een warmtepomp voor je verwarming? Welke warmteafgiftesystemen zijn compatibel? En kan je het op een bestaand verwarmingssysteem aansluiten?
Lees meer
Tweedehands houtkachels zijn goedkoper, maar erg vervuilend. Volgens expert Katrien Smet van de Vlaamse Milieumaatschappij kunnen we ze uitfaseren.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen