1

Uitbreiding bestaand terras

robin G
robin G
#Tuin · 7 jaren geleden

beste wij zouden graag ons bestaand terras vergroten en de terras tegels vervangen door tegels 

het bestaande terras is opgebouwd uit beton ,stabelize en tegels nu vraag ik mij af moet ik het deel dat er bij gelegd wordt ook eerst beton storten en dan stabelize of is dit overbodig 

groeten Robin 

Alle reacties

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Mag je bomen planten, maaien op zondag of barbecueën op je appartement? Advocate beantwoordt 5 zomerse vragen

Mag je bomen planten, maaien op zondag of barbecueën op je appartement? Advocate beantwoordt 5 zomerse vragen

Mag je op zondag je gras maaien of barbecuën op je appartementsterras? En wat met buren die nieuwe bomen planten? Advocate Astrid Clabots weet raad.

Lees meer

Is jouw tuin klaar voor een warme zomer? Dit kan je nu al doen volgens tuinexpert

Is jouw tuin klaar voor een warme zomer? Dit kan je nu al doen volgens tuinexpert

Volgens de weermodellen zou 2025 een warme zomer worden met hittegolven. Tuinexpert Marc Verachtert legt uit hoe je jouw tuin voorbereidt.

Lees meer

Bomen planten: zo kies je de perfecte boom voor jouw tuin

Bomen planten: zo kies je de perfecte boom voor jouw tuin

Boomexpert Jonas Demilde geeft tips om bomen te kiezen en te planten. “Kies klimaatbestendige soorten en geef je boom een goede start in het najaar.”

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag