Uitvlakken van 0 naar 30cm met welk materiaal

4

Uitvlakken van 0 naar 30cm met welk materiaal

Frans65
Frans65
#Fundering · 7 jaren geleden

Wij hebben een pakhuis gekocht waar wij een woning van gaan maken een onderdeel hiervan is het uitvlakken van een vloer van 0 cm naar 30 cm hierop zal vloerverwarming komen de ondergrond is beton.

Bedankt voor jullie reacties

Alle reacties

0
Charel
Charel
932 5449 Andere professioneel
7 jaren geleden

Bedoel je dat de betonnen ondergrond nu in een helling met 30 cm hoogteverschil ligt ? Of dat de totale afgewerkte vloer 30 cm moet worden verhoogd ?

0
Frans65
Frans65
0 3 Verbouwer
7 jaren geleden

Ik bedoel een helling van 30 cm

0
Charel
Charel
932 5449 Andere professioneel
7 jaren geleden

Oké, en dan zou het ook nog nuttig zijn te weten hoeveel vloeropbouw je dan nog ter beschikking hebt vanaf het hoogste punt van de beton tot het peil van de afgewerkte vloer en hoe je de vloerisolatie had gepland.

Voorlopig denk ik aan stabilisé (0 tot 30 cm)met daarop en folie en isolatieplaten (minstens 12 cm), vloerverwarming, chape  (minstens 6 cm), vloer (2cm)

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Vochtige kelder aanpakken: kelderbekuiping vs. kelderdrainage

Vochtige kelder aanpakken: kelderbekuiping vs. kelderdrainage

2024 was het natste jaar ooit en heeft voor heel wat vochtige kelders gezorgd. Vochtexpert Michel Jans legt uit hoe je een vochtige kelder aanpakt.

Lees meer

Barsten in de muur door droogte? Nieuwe kaart toont risicogebieden in Vlaanderen

Barsten in de muur door droogte? Nieuwe kaart toont risicogebieden in Vlaanderen

Scheuren en barsten in de muur door droogte? Ontdek met de nieuwe gevoeligheidskaart of jouw woning in een risicogebied ligt.

Lees meer

Je kelder waterdicht maken: dit zijn de methodes en hun kostprijs

Je kelder waterdicht maken: dit zijn de methodes en hun kostprijs

Je kan je kelder op twee manieren waterdicht maken: langs de buitenkant of langs de binnenkant. Ontdek alle methodes en hun kostprijs.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag