Aansluiting schakelklok aan 12V Halogeen lamp
Ik heb een schakelklok die op 230V werkt kan ik hem op mijn 12V Halogeen lamp aansluiting ?
Kunt iemand mij helpen ?
Bedankt.
Aansluiting schakelklok aan 12V Halogeen lamp
Ik heb een schakelklok die op 230V werkt kan ik hem op mijn 12V Halogeen lamp aansluiting ?
Kunt iemand mij helpen ?
Bedankt.
Beste,
Hierbij een schematische voorstelling van hoe je het moet aansluiten.
Cobby, heb je de handleiding van de schakelklok? Kan je die hier posten?
Beste,
Bedankt.
Thuisbatterij laten plaatsen? Vergelijk gratis offertes!
Laat een thuisbatterij installeren en gebruik optimaal je zonne-energie. Ontvang gratis en vrijblijvende offertes van vakmensen.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Je energieleverancier inlichten bij verhuis, scheiding of overlijden? Ontdek hoe je de meterstanden doorgeeft met een energieovernamedocument.
Lees meerElektriciteit leggen? Ontdek tips voor je elektriciteitsplan, aansluiting, keuring, keuze van leverancier en hoe je kan besparen op je verbruik.
Lees meerAlles over de keuring van elektriciteit: wettelijke eisen, frequentie, kosten en waarom een elektrische keuring essentieel is voor je veiligheid.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen