Mag ik een vrijstaande carport plaatsen op mijn oprit als de buurvrouw akkoord gaat ?
mag ik een vrijstaande carport plaaten op mijn oprit?
Mag ik een vrijstaande carport plaatsen op mijn oprit als de buurvrouw akkoord gaat ?
mag ik een vrijstaande carport plaaten op mijn oprit?
Dat zal er van af hangen waar dat ergens op die oprit is. Als het ter hoogte van de voortuin is en dus qua afstand tussen de openbare weg en de voorgevel dan zal dat normaal zeker niet mogen, wat de buren er ook over mogen denken.
Wil je 100% zekerheid, vraag het dan bij uw plaatselijke dienst voor ruimtelijke ordening.
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Ontdek de beste oriëntatie van je woning volgens lichtexpert Joël Sels. Kies slim tussen noord- of zuidgericht bouwen.
Lees meerOntdek de nieuwste trends en innovaties voor ramen en deuren: van de nieuwste kleuren en gerecycleerde deuren tot slimme ramen.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen