Ik wil raad
ik had graag info gekregen in verband met mijn kelder . ik zou graag een schouwke laten plaatsen in verband met vocht . Maar ik weet niet bij wie ik daar moet voor zijn . kunnen jullie me daar bij helpen ?
groetjes Gerda
Ik wil raad
ik had graag info gekregen in verband met mijn kelder . ik zou graag een schouwke laten plaatsen in verband met vocht . Maar ik weet niet bij wie ik daar moet voor zijn . kunnen jullie me daar bij helpen ?
groetjes Gerda
Beste,
U wil raad om een vakman te vinden die een wellicht foute oplossing zou moeten komen uitvoeren? Beter is uw probleem even uit te leggen en raad te vragen hoe dit correct op te lossen valt. Een “schouw” metsen zal, als ik begrijp wat u bedoelt, niets veranderen aan de statische druk op de kelder.
beste Gerda, Ik vrees ook dat je het wat gemakkelijk ziet. Een 'schouwke' laten plaatsen voor een kelder'lek' probleem op te lossen is niet echt realistisch. Misschien ga je iemand vinden die wel een 'schouwke' komt metselen maar ik twijfel of je probleem verholpen gaat zijn. Toch veel succes gewenst en ik volg graag het verder verloop. Grts Willy
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Wat is de prijs van crepi voor je gevel? Lees alles over de soorten crepi, premies en handige tips om te besparen op je kosten.
Lees meerJarenlange blootstelling aan weer en wind doet je gevel geen goed. Met deze technieken kan je je gevel reinigen of opknappen.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen