Oprit tegen omheining met betonplaat
beste ik zit met volgend probleem ik heb een bijgebouw en de dorpelhoogte is evenhoog als die van het huis. De oprit van gebuur komt evenhoog ongeveer aan mijn toekomstig oprit aan huis en naast het huis maar verder naar achter naar mijn bijgebouw gaat hun tuin de diepte in zo’n 30a 35cm. nu vraag ik mij af of het wel verstandig is dat ik mijn oprit hier tegenaanleg tegen die omheining om binnen te geraken in achterste garage (bijgebouw) de omheining stond al geplaatst op de scheiding door gebuur voor ik begon met bouwen. Reden hoogte verschil is dat hun huis en ander kant gebuur ook 80 a 82 cm boven straatniveau liggen vroeger was dit nog meer wegens heraanleg baan nu wat minder. Het grond niveau is dus nooit 80cm boven straatniveau geweest dit hebben ze zo gebouwd en aangelegd Mijn huis staat 50cm boven straat normaal mocht dit maar 30cm zijn maar mijn bouwaanemer heeft dit aangekaard bij gemeente en heb ik de goedkeuring gekregen voor 50cm te mogen boven straatniveau. Hij zei dat ik anders in een kommetje zat nu nog maar al wat minder. Dus mijn vraag is het verstandig dat ik mijn verharding tegen hun omheining aanleg? Vind het wel stom dat ze hun huis zo hoog hebben gebouwd en hun tuin berg af gaat in de winter kun je er op jodelen bij wijze van spreken.