Je hebt schriftelijk een bewijs dat de firma geen problemen ziet voor de verdere afwerking met laminaat?
Ja, dan ben je door dit dokument gedekt voor eventuele gevolgschade.
Nee, dan zou ik eisen dat je de firma die verklaring je schriftelijk bezorgd en ben je dus gedekt voor eventuele gevolgschade.
Ook opletten de mening van 3 handige harry's odie zijn niet slagkrachtig genoeg en je kunt met moeite aantonen of deze de vaktechnische bekwaamheden hebben om zo'n uitspraken te doen en te onderbouwen. Moest je bij de verdere discussie de verklaring van een technisch expert bij kunnen voegen dan zou dit meer impact hebben. Zeker als dit tegensprekelijk kan gebeuren.
Mijn inziens is dit ook niet een egalistatie van de vloerplaat maar ik heb geen idee wat de gebruikte lijmdikte gaat zijn of dat ze gaan werken met een feuter of met nog iets anders.
Klant van ons is ook zo op aanraden van handige harrys, nonkel en schoonvaders gaan veranderen in de cementhoeveelheid en zandsoortvan stabilisé.Van 150 kg naar 300 kg aub, want dan was het goed sterk. Ze waren wel vergeten dat dit diende voor fundering van een houten vloer in een binnentuin waarbij de infiltratie van regenwater moest gewaarborgd blijven. Eerste deftige regenbui , waterschade in de woning. Ben door hun advocaat aansprakelijk gesteld voor alle schade.
Tot de offerte naar boven kwam waar duidelijk stond 150 kg. Na labmeting met het gekende 300 kg cement werd het heel stil.
Gangbare manier als je niet tevreden bent met het resultaat is : indien nog geen factuur. De werken niet aanvaarden en dit schriftelijk melden via een een aangetekend schrijven middels een ingebrekstelling ( opletten dit woord MOET in de brief vermeld staan)
Indien reeds factuur ontvangen ( of deelfactuur) deze factuur officieel protesteren middels een aangetekend schrijven. Ofwel verwijs u daarin naar de AS ingebrekestelling ofwel wordt de ingebrekestelling samen met ffactuurprotest opgesteld.