Ik zie aan de woning links een regenpijp, aan de woning rechts ook één.
Dus waar ontbreekt die regenpijp.
Nergens kan ik opmaken dat één van de 2 woning verkrot is. Ik zie wel een stelling met plankier hoger dan het dakraam rechts en daar -- slecht te zien op de foto's- een gebrekkige bozemplank, geen dakgoot als ik goed kan zien. Maar aan de andere kant , ze zijn daar werken aan het uitvoeren en precies aan de dakgoot zie ik nieuwe beugels
Waar bedoel je met er zit geen roofing meer?
Aan de linkse woning zie ik vocht schade maar ook dat de laatste rij pannen op de puntgevel precies is weggezakt. Bij het uitvergroten van foto 06dc2e9c-0104-49c3 -8660 zie je dat de bovenste gevelstenen breukschade vertoont. Ook valt het me op dat de dakgootzijkant niet tot einde muurvlak loopt en dat er precies met aluminiumfolie is gebricoleerd. Opvallend (laatstefoto) is dat de zeer poreuse snelbouwstenen tegen het muurvlak van de andere woning geen sporen draagt van vochtinsijpeling.
Afgaand op de foto's zou ik durven stellen dat de rechtse woning aan het renoveren is maar dat het niet vooruit gaat.
De linkse woning heeft een probleem met een verweerde schouw en een slecht aansluitend dak op de puntgevel