schelpkalk: waar te vinden?
het voegwerk van mijn woning (1984) bestond uit circa 2 delen witte cement, 2 delen schelpkalk en 4 delen duinzand. Maar waar kan ik die "schelpkalk" nog vinden? en onder welke benaming?
schelpkalk: waar te vinden?
het voegwerk van mijn woning (1984) bestond uit circa 2 delen witte cement, 2 delen schelpkalk en 4 delen duinzand. Maar waar kan ik die "schelpkalk" nog vinden? en onder welke benaming?
Ik zou gewone luchtkalk nemen veel verschil is daar niet op.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Je gevel karakter geven met sidings? Lees hier alles over materialen, plaatsing, onderhoud en prijzen voor deze veelzijdige gevelbekleding.
Lees meer
Betonblokken zijn ideaal om kelders, binnen- en buitenmuren te bouwen. Ontdek de verschillende soorten betonblokken, hun voor- en nadelen en prijs.
Lees meer
De komende weken worden natter en kouder, en dat betekent meer kans op vocht in huis. Vochtexpert Michel Jans legt uit hoe je vochtproblemen voorkomt.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen