Dit kun je zomaar niet 1.2.3 beantwoorden.
Wat is de ondergrond? Wat is het volume? Hoe is de vorm van het bad? Waarom terug glasmozaik? Kan er gewerkt worden met epoxy, liner, of rubberfolie? Kun je er aan met machines voor uit te breken voor te spuiten voor te sealen?
Keuze glasmozaik is heel afhankelijk , het aanbod in Belgie voor zwembaden is eigenlijk klein in verhouding met andere materialen. Wil je echt mozaik dan zal je keuze rap naar Italie, spanje leiden. Oletten voor verschil in weersomstandigheden, niet alle buitenlandse tegeltjes zijn geschikt voor ons klimaat .
Lijm ? Zal afhangen welke type tegel, welke ondergrond en waar.
Produkt idem.
Boordsteen idem
Persoonlijke bedenking. Volgens mij hebt u al een vraag hierover gesteld ? Indien dit klopt en ik herinner me juist waren daar wat uitzettingsprobblemen, breuken, loskomen ??? Waarom laat u geen expert ter plaatse komen die samen met u de verschillende mogelijkheden bekijkt en de voor- of nadelen kan doorgeven ? Ik denk nu niet dadelijk aan een zwembadbouwer of tegelzetter want die gaan sowieso uit van hun eigen produktkennis maar eerder naar een architect, binnenhuisarchitect met ervaring in binnenzwembaden, als het bad binnen staat of naar een tuinarchitect die ervaring heeft met verschillende soorten zwembaden en de materialen voor opbouw. Deze mensen kunnen u al een reeks oplossingen aanreiken en kunnen eventueel de oorzaak vastleggen en in functie daarvan hun licht , advies en tegenspraak stellen naar de verschillende vakmensen toe.