Verwarming slaapkamer werkt enkel als verwarming in badkamer open staat
Als ik mijn slaapkamer wil verwarmen moet de verwarming in de badkamer open staan.
Ik kan dus de slaapkamer niet verwarmen zonder de badkamer te verwarmen.
Verwarming slaapkamer werkt enkel als verwarming in badkamer open staat
Als ik mijn slaapkamer wil verwarmen moet de verwarming in de badkamer open staan.
Ik kan dus de slaapkamer niet verwarmen zonder de badkamer te verwarmen.
Heb je de radiatro die het niet doet al eens ontlucht?
Zet alle radiatoren uit, behalve de verwarming die het niet doet. Die zet je helemaal open. Dan zet je de thermosstaat aan. Wacht dan eens een kwartiertje ... wordt de radiator dan warm?
De kansis zeer groot dat je radiator van de badkamer en slaapkamer met elkaar verbonden zijn via een eenpijpssysteem. Indien zo dan zal ontluchten niets uithalen. Zijn er werken aan de badkamer of verwarming uitgevoerd? Indien zo dan is er misschien een 100% ventiel in de badkamer aan je radiator geplaatst ipv een 50% en dan moet je inderdaad je badkamerradiator open zetten om doorstroming naar je slaapkamer te krijgen , kan je niet een paar foto's van de radiatoren en hun aansluitingen posten

Download gratis onze airco-gids
Alles wat je moet weten over airco’s: van soorten en installatie tot tips voor optimaal rendement. Inclusief handige checklists!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
.png?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=3dca603ac0a670ba274b14f0554e413e)
De kostprijs van een airco hangt af van verschillende factoren. Ontdek de richtprijzen voor mobiele en vaste airco’s met of zonder buitenunit.
Lees meer
Tweedehands houtkachels zijn goedkoper, maar erg vervuilend. Volgens expert Katrien Smet van de Vlaamse Milieumaatschappij kunnen we ze uitfaseren.
Lees meerHoe werkt een warmtepomp voor je verwarming? Welke warmteafgiftesystemen zijn compatibel? En kan je het op een bestaand verwarmingssysteem aansluiten?
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen