Keramisch terras. 2 cm. 90 x 90
Van waar komen die cirkels?
Keramisch terras. 2 cm. 90 x 90
Van waar komen die cirkels?
Uw tegels werden niet "volvlaks" gelijmd of gemorteld maar met "mortelmoppen"... onder ieder cirkeltje ligt wat ("een mop" of "een kwak") mortel.
Bij het huidig weer ontvangen uw tegels aardwarmte via die mortelmoppen, vandaar dat ze zich zo aftekenen.
Werden uw tegels gelegd op een drainage- en/of ontkoppelingsmat?
beste, dank voor uw reactie! Ik weet niet wat daaronder ligt. Denk gewoon stabiel. Ik kon niet alles zien tijdens de werken , vermits ikzelf op mijn werk was tijdens de dag uren. Waarom vraagt u dat aub?
mvg, Samia.
Puur uit interesse. Keramische tegels van zulke afmetingen zie je niet vaak op een buitenterras.
Voordeel van het huidige weer is dat dit een goede test is om te kijken of uw terras bestand is tegen de vorst.
Als de tegels de afgelopen zomer ook al hebben meegemaakt (hittegolven) en ze overleven die koude periode (waar het op lijkt) dan heb je een "rock solid" terras ;-)
Genieten maar!
hahahaha, ja zo te zien overleven ze het! Nogmaals bedankt voor het antwoord. Ik kan ook maar bijleren... Mvg Samia.

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’
Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.

Terrasoverkapping nodig? Vergelijk gratis offertes!
Ontvang gratis offertes van ervaren vakmensen en creëer jouw ideale overkapping.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Je terras regelmatig reinigen is geen overbodige luxe. Met deze onderhoudstips maak je jouw terras grondig schoon.
Lees meer.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=c20fbb5e68579f3e23394298133e04ca)
Wil jij maximaal genieten van je achtertuin en je terras inrichten? Met deze tips maak jij van je terras de ideale buitenplek op maat.
Lees meerWil je nog heel wat zomers van je terras genieten? Deze tips helpen je op weg om keramische tegels correct te plaatsen en te onderhouden.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen