Ledspots
Ik heb 3 dimbare ledspots aan plafond en 2 aan de muur niet dimbaar inhaligen aangesloten aan een transfo voor halogeen. Mag ik deze vervangen door leds
Ledspots
Ik heb 3 dimbare ledspots aan plafond en 2 aan de muur niet dimbaar inhaligen aangesloten aan een transfo voor halogeen. Mag ik deze vervangen door leds
Elektriciteit plaatsen of renoveren? Ontvang gratis offertes!
Ontdek de beste vakmensen uit de buurt. Vergelijk gratis en zonder verplichtingen offertes voor jouw elektriciteitswerken.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
We vroegen aan Pascal Tulleneers van Whirlpool hoe je je vaatwasser duurzaam gebruikt en de levensduur van het toestel kan rekken. Enkele tips!
Lees meerWil je een laadpaal of warmtepomp? Zorg dat je elektriciteitsnet die overbelasting aankan, wij vertellen hoe.
Lees meerZonnepaneeleigenaars konden de installatie van een digitale meter weigeren tot eind 2024. Ontdek wat er verandert als jij dit jaar overschakelt.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen