Art, laat me duidelijk zijn: Nu je op ander fora bent verbannen omwille van dit soort reacties waarbij je anderen ondeskundigheid verwijt en uzelf een expert durft te noemen wil dat niet zeggen dat je dit soort praktijken dan maar kunt verder zetten op dit forum.
Geef uw mening, maar heb respect voor de mening van een ander en stel niet meteen hun praktische ervaring in twijfel omdat die er anders over denken !
Ik hoop dat je ook dit forum niet verder gaat verpesten zoals dat elders al gebeurd is !
dat geldt in beide richtingen.
voo de goede orde: ik noem mij geen expert, wij een bouwkundig expertisebureau.
tis niet omdat jij onzin vertelt op een ander forum dat jij dat hier ook moet doen.
een voorbeeldje (van de tientallen) van dat soort onkunde dat je verspreidt:
"."
https://www.bouwinfo.be/bouwforum/threads/voorzetwand-ytong-en-isoleren-badkamer.326985/#post-2640108
Dus als jij dat "praktische ervaring" noemt, of "anders denken", dan moet je mss alle wetenschappers en ontdekkers laten weten dat ze het verschil niet kennen kennen tss damp en lucht en stuur dan maar meteen alle wiskundigen ook een brief dat ze hun handboek op school ook moeten aanpassen daar zij het verschil niet kennen tss absolute waarden en relatieve waarden.
van mij mag je "anders denken" maar zwijg dan over bouwkunde en wetenschap in het algemeen want je weet duidelijk niet eens wat damp is, wat de functie is van een dampscherm, wat het verschil is tss absolute en relatieve waarden en nog minder over warmtestraling daar je weigert het natuurkundig begrip koudestraling te erkennen.
en zo kunnen we nog wel even doorgaan hoor.