Kan ik dimspots of gewone spots aansluiten op een halogeen transfo 24 volt
Ik wil mijn halogeen spots vervangen Het zijn kleine modellen met 2 pinnetjes
Kan ik dimspots of gewone spots aansluiten op een halogeen transfo 24 volt
Ik wil mijn halogeen spots vervangen Het zijn kleine modellen met 2 pinnetjes
Ja, Je hebt nu GU5 sockets.(2 pinnetjes ).
Verwijder volledig de transfo en vervang de GU5 socket door GU10 socket en plaats er led spots GU10 in.. Heb je de transfo niet meer nodig..
GU5 gaat trouwens niet lang meer in de handel blijven..
links GU10 -------------------------------- rechts GU5
Download onze gratis zonnepanelengids
Alles wat je moet weten over duurzame energie, kostenbesparing en installatie. Inclusief checklists voor maximale opbrengst!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
We vroegen aan Pascal Tulleneers van Whirlpool hoe je je vaatwasser duurzaam gebruikt en de levensduur van het toestel kan rekken. Enkele tips!
Lees meerWil je een laadpaal of warmtepomp? Zorg dat je elektriciteitsnet die overbelasting aankan, wij vertellen hoe.
Lees meerZonnepaneeleigenaars konden de installatie van een digitale meter weigeren tot eind 2024. Ontdek wat er verandert als jij dit jaar overschakelt.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen