Aankoop appartement voor verhuur
Mijn dochter wil een bestaand app kopen om te verhuren ,wat zijn de eisen om te verhuren ivm isolatie.epb ...
Aankoop appartement voor verhuur
Mijn dochter wil een bestaand app kopen om te verhuren ,wat zijn de eisen om te verhuren ivm isolatie.epb ...
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Minister Depraetere weigert verbod op negatieve injectietarieven. Wat betekent dit voor zonnepaneeleigenaren met dynamische contracten?
Lees meerAlles wat je moet weten over verharding in je voortuin: van vergunningen tot uitzonderingen, regels en de mogelijke gevolgen bij verkoop.
Lees meerDe bouwsector is verdeeld over Mijn VerbouwBegeleiding. De Vlaamse regering wil verbouwers gratis advies geven en zo de renovatiegolf aanzwengelen.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen