Ah, jij weet dus voor elke aannemer en voor elke situatie hoe hij de werken zal aanrekenen ? :)
En iemand die meer dan 50 jaar aannemer is die is niet thuis in de materie ? :)
Zo iemand zal u zeggen dat hij het plaatsen van een doorstromer inderdaad als een klein werkje beschouwt waar je geen vaste tijd op kunt plakken, de situatie is immers overal verschillend. Soms kan één man dat op een uurtje klaren, maar evengoed zijn er situatie waar je daar met twee man een halve dag aan werkt. Maar het blijft een klein werkje al zijn er altijd wel werkjes die nog kleiner zijn, het vervangen van een leertje bijvoorbeeld.
Maar wat maakt dat nu in godsnaam uit ? Zoals ik eerder zei: elke aannemer kan en zal daar zelf wel over beslissen in samenspraak met de klant.
Nu zeg je weer dat er volgens mij geen verplaatsingsvergoeding mag worden aangerekend indien je uit hetzelfde dorp komt. Al zijn er wellicht die dat niet doen, ik heb dat nooit gezegd, gelieve voortaan goed te lezen voor je me weer eens een uitspraak verwijt die ik niet gedaan heb.
Ik heb trouwens ook nergens gezegd dat een architect 50 € mag of moet vragen. Die zijn daar vrij in.
Ts had geen ongelijk om een architect te vragen voor waarover hij advies nodig had. Zo vraag je ook geen loodgieter om een vloer te leggen, een vloerder om een dak te timmeren of een architect om het sanitair te plaatsen. De juiste man op de juiste plaats. Ik begrijp dus uw laatste opmerking niet.
Daar gaat het allemaal niet over art !
Verder blijf ik me afvragen waarom je een week na de beeindiging van de discussie hier nu plots wilt tussen komen enkel en alleen om mijn mening aan te vallen en mij aan te vallen over niet ter zake doende al dan niet verzonnen feitjes.
Dat is toch totaal nutteloos !
Ik ga me dus niet meer laten uitlokken voor weer eens een foute uitspraak of een onterecht verwijt. Het is nu aan het forumbeheer om gepast te reageren op uw forumgedrag.