34

Ereloon Architect per uur voor advies

Sjappie
Sjappie
#Bouwpartners · 4 jaren geleden

Stel je vraagt een architect om eens naar je huis te komen kijken om wat problemen te bespreken om dan later eventueel over te gaan tot renovatie / oplapwerk. Omdat het nog helemaal niet zeker is wat we dan al dan niet gaan doen, en ook niet of we met die architect in zee zouden gaan, spreken we af dat we nu gewoon betalen voor het bezoek. Wat zou dan daar een fair honorarium voor zijn? Verplaatsingskosten wat mij betreft niet van toepassing want hij woont bij ons in het dorp.

Alle reacties

0
Art
Art
6 121 Andere professioneel
4 jaren geleden

Voilà, Kas slaat de nagel op de kop, hiermee is alles gezegd. 

TS heeft bij zijn tweede post al gezegd dat hij beter op voorhand een prijs had afgesproken. Al wat daarna nog geschreven is zijn persoonlijke meningen over wat de ene wel en de andere niet zou mogen vragen.

Het heeft geen zin om hier mensen over aan te vallen of te beledigen.

Niemand heeft hier trouwens beweerd dat de archtect een oplichter is.

Amen

0
Art
Art
6 121 Andere professioneel
4 jaren geleden

Voilà, Kas slaat de nagel op de kop, hiermee is alles gezegd. 

TS heeft bij zijn tweede post al gezegd dat hij beter op voorhand een prijs had afgesproken. Al wat daarna nog geschreven is zijn persoonlijke meningen over wat de ene wel en de andere niet zou mogen vragen.

Het heeft geen zin om hier mensen over aan te vallen of te beledigen.

Niemand heeft hier trouwens beweerd dat de archtect een oplichter is.

Amen

Als je niet wilt reageren, waarom doe je het dan steeds?

ik ben niet degene die hier discriminerende vergelijkingen maakt tussen mensen die maar tot 18jr mogen/kunnen studeren en anderen die die luxe wel hebben.

Ik ben ook niet degene die zit uit te rekenen wat een archi aan verplaatsing mag aanrekenen  

0
Charel
Charel
932 5434 Andere professioneel
4 jaren geleden

Algemene raad voor degenen die soms wat te snel zijn met hun kritiek op andermans mening :

Om onterechte insinuaties te vermijden en de sfeer op het forum niet te verpesten, kan men best eerst het topic zeer aandachtig lezen.

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

De vastgoedmakelaar: taken en kostenplaatje

De vastgoedmakelaar: taken en kostenplaatje

Waarom zou je een vastgoedmakelaar inschakelen om je woning te verkopen? Ontdek wat je mag verwachten en hoeveel je voor de service betaalt.

Lees meer

Een aannemer kiezen voor je renovatie? Dit moet je zeker weten

Een aannemer kiezen voor je renovatie? Dit moet je zeker weten

Een aannemer voor je renovatie? Ontdek alles over kosten, planning en tips voor een vlotte totaal- of deelrenovatie. Kies de juiste aanpak voor je project!

Lees meer

Is een interieurarchitect een meerwaarde voor jouw woning?

Is een interieurarchitect een meerwaarde voor jouw woning?

Waar de architect zich doorgaans meer bekommert om het exterieur, focust de interieurarchitect echt op details, afwerking van muren, vloeren,...

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag