Tellerkast positie
Zou ik mijn tellerkast als volgt mogen plaatsen, naast de waterteller? Of moet deze er altijd boven staan?
Als ik hem erboven zet kan de deur van de netwerkkast maar een 30cm open.
Tellerkast positie
Zou ik mijn tellerkast als volgt mogen plaatsen, naast de waterteller? Of moet deze er altijd boven staan?
Als ik hem erboven zet kan de deur van de netwerkkast maar een 30cm open.
Tellerkasten van digitale meters hebben géén deurtje (eigenlijk deksel). De foto toont ook geen 25/60 tellerkast. zoek effe bij je netbeheerder wat de eisen voor aansluiting zijn.
Tellerkasten van digitale meters hebben géén deurtje (eigenlijk deksel). De foto toont ook geen 25/60 tellerkast. zoek effe bij je netbeheerder wat de eisen voor aansluiting zijn.
Tellerkast hangt wel beneden langs de watermeter. Dat is de 25D60.
De tellerkast hangt volgens mij veel te laag en denk dat Fluvius hier ook moeilijk over gaat doen.
Beste,
Een teller of zekeringskast zou wettelijk volgens het AREI op een hoogte van 1,5 meter moeten staan.
Ik merk meteen op dat dit weinig wordt nagestreefd. Normaal gezien is 1,3 meter de hoogte die ikzelf en mijn collega's nastreven. Je tellerkast zal meteen afgekeurd worden op de hoogte die ik op je foto zie. Ik zou ze verhangen en als het mogelijk is op een andere plaats hangen dan onder of in de buurt van je watermeter.
M.v.g.,
Staessens.H
Elektriciteit plaatsen of renoveren? Ontvang gratis offertes!
Ontdek de beste vakmensen uit de buurt. Vergelijk gratis en zonder verplichtingen offertes voor jouw elektriciteitswerken.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Welke factoren beïnvloeden het verbruik van een warmtepomp, hoe bereken je het, wat kost het en hoe kan je besparen? Wij zochten het voor je uit.
Lees meerWil je een laadpaal installeren? Dan zit je ongetwijfeld met vragen: waar plaats je die laadpaal thuis, hoeveel kost het en hoe laad je efficient?
Lees meerJe energiefactuur op korte termijn doen dalen, hoeft niet noodzakelijk veel moeite te kosten. Met kleine ingrepen kan je op jaarbasis al heel wat besparen.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen