Ik kan de patroonhouder niet van de rail verwijderen in de verdeelkast van Masser Klimaat NV.
Ik probeer de patroonhouder die wat beschaden is te verwijderen van de rail in de elektriciteitskas. Dit lukt langs geen kanten ondanks alle stroomdraden zijn losgekoppeld. Zie foto
In het midden zit een heel klein koperen staafje met een inkeping. Daar kan ik niet aan en hoe hard ik ook trek of wring, het onding beweegt zich niet.
Weet iemand van jullie hoe ik deze patroonhouder los kan maken van de rail?
Nog een vraagje.
Houd er rekening mee dat deze patroonhouder is geplaatst door de firma Masser Klimaat NV IN 1978. Het is wel zo dat ik de vrouw. alvéoles (koperen hulsjes diam.7mm) zonder problemen kon los draaien en eruit nemen.Maar...... de man.pen alvéoles kan ik niet los draaien of er uit nemen. Blijkbaar zijn deze vastgesoldeerd en zonder schroefdraad voorzien. of zijn ze door de vele jare rotsvast komen te zitten
Dus bestaan er ook man. koperen pennetjes(alvéoles) die je zo als de vrouw. hulsjes diam 7mm kunt vastschroeven in de patroonhouder?
Ik kan wel penzekeringen van 16 A steken in de vrouw. alvéoles. Dus als ik een patroonhouder kan kopen voor 16 A penzekeringen, die op deze rail kan worden geplaatst is het weer in orde.
Graar uw hulp hierover.
Grtz,
gilberto