Er is me iets niet duidelijk : je schrijft dat je woont aan de rand van een KMO zone en dan maak je je druk omdat er aktiviteiten zijn op die KMO zone ?
Is de KMO zone er gekomen na dat je de woning betrok ? En waarom heb je op dat moment niet volgens de regels bezwaar ingediend? Of was deze KMO zone er al en heb je dit niet gezien of beseft bij de aankoop van je perceel?
Sowieso als jij geen eigenaar bent van de gronden, kun je weinig uitrichten tegen deze aktiviteiten. Je zegt het zelf dat er een optie is op die zone. Heb je al eens gehoord of die eigenaar van een unit die optie niet heeft gelicht of in tussentijd deze grond huurt ?
Of er een marge of buffer is tegen de perceelgrens is nog maar de vraag . Eerste vraag is natuurlijk of je afsluiting op de perceelgrens wel correct op de grens staat. Wettelijk gezien mag er geen verharding of constructies of bouwkundige elementen geplaatst worden op 1 meter van de perceelgrens . Maar dit is steeds voor onroerend goed. Rollend materiaal .... kan dus zeer dicht gezet worden. Zelfs de tijdelijke plaatsing van containers wordt aanzien als rollend materiaal. Sowieso zijn de stedebouwkundige voorschriften voor kmo zone's dat er vanuit de straatas er minimum 10 bouwvrije zone is. Dat de afstand van bouwkundige constructies ten opzichte van de perceelgrenzen bepaald worden door de vergunningsakte maar meestal staat hier een 3 meter zone in vermeld ( dit in tegenstelling met de algemene wetgeving die 1 meter voorschrijft.
Een klacht indienen omdat er gereden wordt met lichte vrachtwagens, vorkliften, heftrucks en vrachtwagens zal geseponeerd worden omdat dit juist een wezenlijk aktiviteit is dat plaats vind op ... een KMO zone.
Ik denk dat je weinig kans maakt. 
Enigste wat wel kan is dat je je afsltuiitng vervangt door geluidscherm ( bv cocopanelen) en een aanplanting doe voor het zicht.