Is dit eendraadschema juist?
Graag wil ik in onze nieuwe keuken een bijkomende zekeringkast plaatsen. Deze zekeringkast komt in een keukenkast. Mag ik het zo plaatsen?
Is dit eendraadschema juist?
Graag wil ik in onze nieuwe keuken een bijkomende zekeringkast plaatsen. Deze zekeringkast komt in een keukenkast. Mag ik het zo plaatsen?
Ik heb wat opmerkingen bij u schema gezet maar voor de rest ziet dit er goed uit.
Is dit een 2 fasige aansluiting en welk is de waarde van hoofdautomaat op de teller?
Ben je zeker dat de kabel van de teller een VVB 4G10 is en geen VVB/XVB 4 x 10?
Er moet in bord 1 een automaat komen van Max. 40A voor vertrek naar bord 2(keuken)2F of 4F hangt af van binnenkomst teller(zie vraag 1)
Ik zou de stopcontacten van het aanrecht (kring 3) ook na de diff van 30 mA plaatsen. De stopcontacten staan toch ook op een plaatst waar water is (bvb met natte handen aan elektriciteit).
Elektriciteit plaatsen of renoveren? Ontvang gratis offertes!
Ontdek de beste vakmensen uit de buurt. Vergelijk gratis en zonder verplichtingen offertes voor jouw elektriciteitswerken.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Vanaf 2026 kun je met een digitale meter een apart elektriciteitscontract afsluiten voor je warmtepomp en laadpaal.
Lees meerOntdek hoe je de juiste keuze maakt tussen een vast, variabel of dynamisch energiecontract en hoe je van energiecontract kan veranderen.
Lees meerOntdek wat het AREI is, wanneer een keuring verplicht is en hoe je installatie aan de regels voldoet voor optimale veiligheid.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen