Burenruzie riolering
Wij kochten in januari ons huis en begonnen direct met het te strippen. Bij het uitbreken van de vloer botsen we direct op een afvoer lijding die van de geburen komt. Ze loopt door mijn huis naar de tuin en dan door mijn tuin tot in de beek.
Na dat ik dit aankaart bij de buren die eerst vriendelijk waren reageren ze zeer kort en zeggen ze dat het mijn verbouwingen zijn dus ook mijn probleem. Ik kom met verschillende voorstellen met als laatste voorstel dat ik de buis laat herleggen (wat zakken want hij zit nog geen 7cm onder de vloer) ik leg de buis door mijn huis tot aan het straat en sluit ze zo aan op het rioleringsnetwerk(hoe het eigenlijk moet) maar weer willen ze niets betalen. Ik zie me bijna genoodzaakt van de buis af te schijven en een stop op te steken. Mijn vriendin en ik hebben een droom en die word al 6maand tegen gehouden door een koppel verzuurde buren die niet willen meewerken.
We stelden voor om naar het vrede gerecht te gaan maar dan vertelde ze ons dat ze de werken zouden tegenhouden tot 5jaar lang.
Moesten jullie ons kunnen helpen zouden we echt zeer gelukkig worden want wij zijn echt te einde raad...
Met vriendelijke groeten
Lowie & Marie