Als je een rekening krijgt van de syndicus, en je betaald bepaalde kosten niet die eigenlijk nog voor rekening zijn voor de vorige eigenaar ( water - tuinonderhoud- onderhoud trapzaal enz. ) dan denk ik dat die daar niet van wakker ligt. Die onbetaalde blijven gewoon openstaan, en vroeg of laat ( bij verkoop of overlijden ) komen die via de notaris wel boven water, die ze misschien gaat inhouden???
Vraag mij dan ook af ,gezien dit periodieke kosten zijn of die na 5 jaar dan ook verjaren, tenzij ze voor die 5 jaar " gestuit " worden" en er terug een periode van 5jaar in werking treed voor die wederom vervallen zijn???
Anderzijds begrijp ik het verschil niet wat julli aahalen tussen tussen syndicus en VME
De syndicus vertegenwoordigd toch de VME.. Als er een dispuut is ,,is het toch de syndicus die gedagvaard moet worden???
In het gebouw is er géén afzonderlijke brievenbus voor de VME, en er is ook niemand die die post met eventueel volmacht in ontvangst kan nemen.
Derhalve is niet elk kavel bewoond door de eigenaar, adressen van de eigenaars vallen onder de privacy wet. Kan je maar heel uitzonderlijk bekomen als je de eigenaar voor de rechtbank moet dagen..
In mijn idéé is de syndicus dus de vertegenwoordiger van de VME, hij moet het probleem oplossen, en niet iemand van de eigenaars van de VME..