Meneer Ludo Segers.
De oplossing die u voorstelde is er helemaal geen. Er is gewoon niet over nagedacht. We je hoe zo'n deur in elkaar zit . Binnen in de pvc profielen zitten al vrij zware stalen profielen gezien het een deur is. Die dus "efkes" doorzagen kan dus niet je zal al een behoorlijke drycutte rmoeten hebben of een serieuze slijpschijf. Deurpaneel zelf zal als het enige kwaliteit is bestaan uit 2 aluplaten met een PU kern of vochtwerende multiplex. Deurvleugel en deurpaneel zijn twee losse onderdleen. Dus zodra je daa rbegint aan te prutsen komt alles gewoon los te zitten. Dat vast krijgen met een plankske onderaan zal niet lukken. Deurslot zal volledig moeten gedemonteerd worden en aangepast zodat onderste sluitpunt kan afgeslepen worden. Heel veel kans dat het slot dan in zijn totaliteit helemaal niet functioneert. Dan zwijg ik nog over de onderste scharnier die je naar alle waarschijnlijkheid nie tmeer kan gebruiken want die zitten gemiddeld op 20 cm van de onderkant. Ezn enz enz enz enz ik kan nog een bladzijde doorgaan. Ik ken alle onderdelen van zo'n deur door en door. Dus jullie oplossing was een zeer slechte oplossing. Als je dit al een oplossing zou kunnen noemen zouden wij dit al moeten doen in de werkplaats en enige manier om met al dat gebronsel dit nog tot een rigid geheel te houden zou aan de 2 zijden een volledige multiplex plaat schroeven zijn.
Dus waarom zou ik als prof die zeer goed thuis is in de materie geen kritiek mogen geven op zeer slechte adviezen van ongeschoolden in deze die TS alleen maar een hoop miserie gaan geven en door een DHZ zeker niet zo eenvoudig haalbaar zijn ongeacht de argumenten.
Dus de oplossing die u en Feter voorstelden trekken op niks. Leer dat ook eens accepteren ipv u altijd verbouwereerd te voelen omdat er eens iemand u op uw tekorkoming ter zake wijst De andere voorstellen om de deur te verhogen of bestaande vloer uit te graven (zie alle argumenten)zijn de enige oplossingen maar daar heeft TS geen oren naar.