bypass CV instellen instellen condensatieketel
Hallo na wat problemen met de cv en het laten komen van de monteur. Zijn er enkele problemen die blijven .
Na het vervangen van de pomp en printplaat en wanneer de monteur wegwas heb ik de druk in het oog gehouden deze liep op naar 2.8 en heb toen water afgelaten zodat de druk in warme toestand rond de 2 bar zat maar in koude toestand zag ik de druk wegzakken tot 1.3. ???
Per ongeluk heb ik ook aan de bypass gedraaid en weet niet hoe deze stond het is een bypass met een schaal van 1 tot 6 m water. heb deze nu opnieuw proberen inte stellen maar merk dadelijk op dat zelfs na een halve slag dus nog steeds in stand 6 de koude kan toch vrij warm word en zeker als je de chauffage boven bv allemaal op stand 3 zet is dat normaal zo een lage afstelling? Ook is het me opgevallen dat 2 chauffages echt slecht warmen 1tje bijna niet.... heb ze verschillende malen ontlucht maar zit niet echt lucht op de verst gelegen chauffage heeft het het ergst
Wat zou hier aan de hand kunnen zijn ???
bedankt

.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=00177170e2a0d769c375d0aabef771a9)
(B)-D_Installation%20picture_3.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=5d3d8c200d217b2f726f27ea1077fe55)