Kunstlei of natuurlijk?
Goedemiddag!
kan iemand zeggen of dit kunstleien of natuurleien zijn?
Bedankt!
foto in bijlage
Kunstlei of natuurlijk?
Goedemiddag!
kan iemand zeggen of dit kunstleien of natuurleien zijn?
Bedankt!
foto in bijlage
Beste,
Maak u absoluut geen zorgen ! Geen twijfel mogelijk ! Je ziet bij die gebroken lei dezelfde gelaagdheid die je ook aan de zijkanten al kon zien.
Zoals ik dus van meetaf al zei. 100 % zeker een natuurlei !
zoals ik dus al van meetaf zei :
Want om zomaar te zeggen aan de hand van enkele foto's en van leien die zo van het dak komen...?
Breek eerst eens een lei en dan pas kan er gezegd worden kunst of natuurlei aan de hand van het breukvlak
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Bespaar tot 50% op bouwkosten met zelfbouwpakketten van Swipe Zelfbouw en Easykit. Ontdek hoe je kosten bespaart en kwaliteit garandeert.
Lees meerDe EPB-verslaggever waakt erover dat jouw (ver)bouwproject aan de EPB-regelgeving voldoet. Wat behoort er tot zijn takenpakket en hoeveel bedraagt de prijs?
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen