Domotica - Niko Home Control
Ik zou graag een "vaste" bedieningstablet voorzien in de woning. Kies ik best een ipad hiervoor of zou ik toch voor de niko home control touch screen gaan?
Bedankt!
Domotica - Niko Home Control
Ik zou graag een "vaste" bedieningstablet voorzien in de woning. Kies ik best een ipad hiervoor of zou ik toch voor de niko home control touch screen gaan?
Bedankt!
Kan het niet allebei, zoals bij een parlefoon
Het kan inderdaad allebei volgens de elektricien, maar is er één van de twee een betere oplossing?
bedankt!
Thuisbatterij laten plaatsen? Vergelijk gratis offertes!
Laat een thuisbatterij installeren en gebruik optimaal je zonne-energie. Ontvang gratis en vrijblijvende offertes van vakmensen.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Bespaar geld en energie met een energie-app en slimme toestellen. Ontdek hoe je eenvoudig je stroomverbruik optimaliseert.
Lees meerAarding is cruciaal voor je veiligheid. Ontdek hoe goede aarding elektrocutie voorkomt en je conform blijft met de Belgische voorschriften.
Lees meerVanaf 2026 kun je met een digitale meter een apart elektriciteitscontract afsluiten voor je warmtepomp en laadpaal.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen