hoi, kan men het boek verstandig bouwen en renoveren nog verkrijgen?
Hoi, we staan voor een grote renovatie en zouden graag het boek verkrijgen. Via de link kom ik steeds op een site voor de verschillende magazines terecht.
Alvast bedankt!
hoi, kan men het boek verstandig bouwen en renoveren nog verkrijgen?
Hoi, we staan voor een grote renovatie en zouden graag het boek verkrijgen. Via de link kom ik steeds op een site voor de verschillende magazines terecht.
Alvast bedankt!
Beste,
Dat boek bestaat sinds dit jaar niet meer. In de plaats zijn er zes nieuwe projectmagazines die je kan bestellen: https://www.livios.be/nl/bouwinformatie/diensten/magazines/
Succes met je project!
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Renovatie gepland? Ontdek voor welke werken je een architect moet inschakelen, welke taken hij voor zijn rekening neemt en wat de kostprijs is.
Lees meerVan 11 tot en met 19 januari kan je je hart ophalen tijdens Bouw&reno. Ontdek zo'n 200 exposanten in Antwerp Expo en krijg gratis advies op maat.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen