Opbouw stadskoertje boven oude gewelfde beerput
Graag wil ik mijn stadskoertje van 7m2 afwerken (natuursteen of hout?) en daar komen enkele vragen bij.
(Afmetingen op bijgevoegde afbeeldingen)
Opbouw stadskoertje boven oude gewelfde beerput
Graag wil ik mijn stadskoertje van 7m2 afwerken (natuursteen of hout?) en daar komen enkele vragen bij.
(Afmetingen op bijgevoegde afbeeldingen)
De deelnemers op dit forum zullen wel raad geven vanuit hun eigen ervaring.
gevonden
en ik snap nu waarom je de link niet doorgeef.
Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’
Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Hoe kan je beter genieten van de zomer dan in je eigen tuin? Met deze vijf tips maak je je tuin gezellig en geniet je van extra lange zomeravonden.
Lees meerOp zoek naar een overkapping? Er bestaat een overvloed aan keuzemogelijkheden en -combinaties. Wij zetten je alvast op de goede weg.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen