bouwblunders gezocht voor nieuw televisieprogramma!

5

bouwblunders gezocht voor nieuw televisieprogramma!

Stien_HotelHungaria
Stien_HotelHungaria
#Bouwpartners · 3 jaren geleden

Voor een nieuw televisieprogramma op een Vlaamse zender zijn we op zoek naar grappige of gĂȘnante bouwblunders die kunnen voorkomen tijdens alle fases van een (ver)bouw(ing) en in gelijk welke ruimte 🏚🛠

—> Ruwbouw - sanitair - elektriciteit - afwerking - interieur

—> Keuken - badkamer - kelder - living - zolder

Deel jouw grote of kleine ‘flaters’ via stienderudder@hotelhungaria.be of reageer hieronder (en laat je gegevens achter!)  đŸ“©

https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/80629/flyer-dpb-nieuw-1.png?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=a5a42abfcf8fa31e81d038d8b301b602

Alle reacties

0
kas
kas
261 2197 Andere professioneel
3 jaren geleden

Denk dat het grappiger ga zijn als je de bouwflaters van onze overheid eens op de korrel ga nemen.

Een brug van miljoenen die plompverloren in het landschap staat zonder aansluiting op het wegennet.

Verbreden van een kanaal maar geen geld om de brughoofden te verplaatsen.

Bouwen van een inmens stenen plein zonder schaduw en dan maar de mensen verplichten om maatregelen te nemen voor de opwarming.

Straten op een jaar tijd 10 keer open leggen voor de nutsleidingen .

Bomen rooien op openbaar domein maar dan deze die geveld is door een privepersoon ( in diezelfde dreef) beboeten wegens illegale kap.

Parkings bouwen rondom grootsteden waar amper gebruik van wordt gemaakt.

Studie op studie op studie op studie om de effecten te meten van wel of geen overkapping.

En dat is dus met geld van u, van mij en van iedereen. Maar wel tijd insteken aan die doe hetzelver die verkeerd heeft uitgerekend, aja want die kunnen we uitlachen en onze politiekers die 6000€/maand krijgen omdat ze al jaren ziek zijn ?????

Nee dat is niet voor te lachen maar om te bleiten.

Heb ballen aan je lijf en pak dat aan . 

0
Nick 61
Nick 61
222 1623 Andere professioneel
3 jaren geleden

Zeer goed idee Kas. Stof genoeg om een 3 tal seizoenen mee te vullen ipv met een doe het zelver te lachen

0
RodeRidder
RodeRidder
237 1896 Bouwer
3 jaren geleden

Heb ballen aan je lijf en pak dat aan . 

Politici zijn dat gewoon hier, ook al verandert dat weinig. Als je dat in Rusland durft doen zoals Navalny dan heb je idd echt wel ballen aan je lijf.

0
catalogus
catalogus
0 8 Andere particulier
3 jaren geleden
Er zullen inderdaad wel flaters gemaakt zijn in de bouw. Daar heb je dan vaak zelf de schuld aan. Maar het ergste is dat je de mening, het advies van (beëdigde) experts volgt en dat je dan nadien in de rechtbank kunt gaan uitleggen waarom je een bepaalde daad in volle vertrouwen hebt gedaan. Dit kost veel geld en de experts moeten zich niet meer verantwoorden. Ik praat hier over architecten, landmeter - experten, notarissen,...Dit is misschien beter iets voor een Pano-uitzending. Succes met je uitzending.
0
moes
moes
73 722 Andere professioneel
3 jaren geleden

De meeste blun,ders in deze zijn over het algemeen de programma's zelf. Item worden niet gekozen op interessant of zo maa rpuur en alleen op plat melancholisch leedvermaak. Vlaanderen kent al genoeg van dat soort programma's in alle maten en gewichten en het wordt alsmaar platvloerser en gemanipuleerde waarheden.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Aannemer zoeken? Zo vind je er een voor jouw project

Aannemer zoeken? Zo vind je er een voor jouw project

Je bouwproject staat of valt grotendeels met de keuze van de juiste aannemer(s). Met deze tips kan je een aannemer zoeken voor jouw project.

Lees meer

De 5 voordelen van een sleutel-op-de-deurwoning

De 5 voordelen van een sleutel-op-de-deurwoning

Steeds meer kandidaat-bouwers kiezen voor een sleutel-op-de-deur woning. Wij zetten de vijf belangrijkste voordelen op een rij!

Lees meer

Zelfbouw zit in de lift: “Met zelfbouw kan je je budget in evenwicht houden”

Zelfbouw zit in de lift: “Met zelfbouw kan je je budget in evenwicht houden”

Zit zelfbouw in de lift? We vroegen het drie experts: “Wie wil besparen op bouwkosten kan zelf aan de slag gaan met een zelfbouwpakket”

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag