Hoi Ludo, je doet je mede-forum genoten echt te kort. Er zitten steekhoudende reacties bij van vakkundige mensen die kijk hebben op zaken. En inmiddels is er een bevriend architect bij geweest die bevestigd wat je ook van de foto kunt zien. Succes met het verspreiden van je 'wijsheid' Ludo. Gratis tip: beperk je tot de vragen waar je wel iets op aan te vullen hebt.
---------
Beste bglvanbU bent 5 dagen lid van dit forum, Ik daarentegen al 10 jaar..
Als jij dat denkt moet je eens goed lezen wat ik gescheven heb.
En dan mag je mij er attent opmaken wat er verkeerdelijk aan is...
1/Als je echt twijfelt raadpleeg een architekt bouwkunde,en laat die ter plaatse komen kijken.. en vraag zijn bevinding schriftelijk te bevestigen.Pas dan kan je terecht de aannemer op de hoogte stellen van zijn geleverd werk..
2/Die schrijnwerker kan een partijdige vriend zijn.. en met al de andere informatie die hier gepost wordt, ben je wel iets wijzer, maar géén stap dichter bij een oplossing van je vermoedelijk probleem...Als je iets wil melden aan de aannemer dakwerker zal je een gedegen verslag van een onpartijdige architekt moeten kunnen voorleggen..Al het andere gaat die aannemer gewoon weglachen...
Raadpleeg dus een architekt inplaats van hier verder te blijven lullen Case closed....
3/Zoals ik eerder al melde zal als TS met een oplossing wil komen hij een verslag van een architekt moeten kunnen voorleggen over de zaak,,,,, zoveel is wel zeker..Als de rest wat hier verteld wordt, ( ook al is het waar ) is koffiedik kijken.. en zal TS géén stap dichter bij een oplossing brengen.. Als je zelf wijzigingen of verbeteringen aanbrengt is dat op eigen verantwoordelijkheid, en verlies je elke vorm van garantie.. Wees daar bewust van.. De aannemer gaat zich tegen je keren..
4/Die ene balk die je zelf hebt aangebracht (kan??? ) een zijdelinkse kracht uitoefenen waardoor de ander kant instabiel wordt.. Raadpleeg een architekt of een proffessional met kennis van zaken en loop géén risico om 3a'500 euro te besparen, kan je later zuur opbreken..
5/Wie zegt of beweerd dat het dak instabiel is??? Is daar een deskundig verslag van???Of is dit het oordeel van enkele leken die met deze materie geen professionele kennis hebben.???..