Begrijp ik het goed dat je boven de gootsteen een pomp op regenwater, een pomp op putwater en een aftappunt van leidingwater wilt voorzien ?
Die bezinkput achteraan waar je slechts 1 regenafvoer op aan wilt sluiten ga je wellicht gebruiken omdat die daar nu eenmaal zit, maar veel zin lijkt dat me niet te hebben.
Je laat alles bijeen komen in een vierkant getekende verzamelput maar je moet daar echt wel een doorloopput voor nemen. Dus een put met geprofileerde bodem waarbij de wc in- en doorvoer helemaal onderaan aansluiten zodat dat grove afvalwater ongehinderd rechtdoor kan lopen. De andere aansluitingen kunnen hoger zijdelings aansluiten. Zulke putten zitten normaal buiten de woning vanwege eventuele geuroverlast. Indien je die niet buiten kunt voorzien (rijhuis ?) dan moet je wel extra aandacht besteden aan een luchtdicht deksel. Ik veronderstel dat het daar slechts een bergruimte betreft ?
Vooraan zie ik dat regenwater en afvalwater pas samen komen na een apart aansluitputje. Ik veronderstel dat dit zo is gedaan met het oog op een later afsplitsing van de twee waters ? In dat geval oké.
Stankslot en terugslagklep voorzien enkel op de overloopbuis vanuit de regenput. Niet op de gezamenlijke afvoer !
Ik zie geen buisdiameters vermeld. Ik zou al die ondergrondse leidingen in 110 mm voorzien.
Als het kan zou ik het met minder bochten proberen te doen. Bijvoorbeeld door die verzamelput wat naar links te verplaatsen zodat de buis van de gelijkvloerse wc er zonder bocht op kan aansluiten. Bij een ronde verzamelput kan de buis die van de badkamers boven komt zonder bocht rechtstreeks op die ronde putwand aansluiten.
Voila, meer commentaar heb ik voorlopig niet.