3

Op zoek naar degelijke spaardouchekop

Samm
Samm
#Bouwpartners · 2 jaren geleden

Een spaardouchekop verbruikt 5 tot 7 liter water per minuut.

Maar vind ik een degelijke spaardouchekop?

Aan diegene een zeer goede kop heeft gekocht, graag merk doorgeven aub. Dank je wel.

Mbw,

Sam

Alle reacties

0
Feter
Feter
112 1424 Andere particulier
2 jaren geleden

Zie: Ik zoek een degelijke spaardouchekop

😂😂😂

0
Samm
Samm
0 16 Andere particulier
2 jaren geleden

Dag Feter

Kan je even opnieuw neerschrijven wat je hebt geantwoord, want ik vind niet: 'Ik zoek een degelijke spaardouchekop'.

Alvast bedankt

Samm

0
Feter
Feter
112 1424 Andere particulier
2 jaren geleden

Oh, het was gewoon om je er op te wijzen dat 2 keer het zelfde topic opstarten niet handig is. 

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Werkt je aannemer aan een uurtarief? Zo maak je goede afspraken

Werkt je aannemer aan een uurtarief? Zo maak je goede afspraken

Aannemers werken soms aan een uurtarief in de plaats van een vast bedrag. Met deze tips vermijd je discussies over het aantal gepresteerde uren.

Lees meer

Ga gratis naar Bouwbeurs Roeselare 2025

Ga gratis naar Bouwbeurs Roeselare 2025

Op 1 februari opent Bouwbeurs Roeselare opnieuw de deuren. Dankzij Livios kan je gratis naar de beurs.

Lees meer

De EPB-verslaggever: van takenpakket tot prijs

De EPB-verslaggever: van takenpakket tot prijs

De EPB-verslaggever waakt erover dat jouw (ver)bouwproject aan de EPB-regelgeving voldoet. Wat behoort er tot zijn takenpakket en hoeveel bedraagt de prijs?

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag