Om het een beetje bevattelijker te maken sprak ik over percentage's .
Soms moet een uitleg verstaanbaar en leesbaar zijn voor iedereen en niet voor die paar die op de hoogte zijn van de vakterminologie.
Eender hoe, onze vakman wist dadelijk wat het probleem was en deze oplossing heb ik willen doorgeven aan topicstarter. Spijtig dat er meer wordt gevallen over ' woordkeuze ' dan over oplossing en al zeker omdat er dan nog kritiek komt van iemand die niets van voorstel kan voorleggen.
Ik snap heel goed waarom o.a.seesnake via Priveberichten communiceert.
Allé ben benieuwd hoelang het gaat duren voor je dit weerom rapporteer.
Je doe maar als je je daar beter doorvoelt.
Het spijt me dat je je gekrenkt voelt omdat ik u verbeterde, dat was echt niet nodig, die verbetering is met de beste bedoelingen gebeurd.
Dit ging echt niet over vakterminologie of over woordkeuze, maar over een essentieel verschil tussen een gewone kraan waarmee je het percentage doorvoer kunt regelen en een thermostatische kraan. Een verschil dat de meesten hier wellicht wel kennen. Nu weet je tenminste dat zulke kranen anders werken dan je dacht.
Ik weet niet waarom je seesnake er bij haalt, maar ook ik weet waarom hij mensen die hier hun problemen aankaarten liever privé contacteert.
En wat dat rapporteren en dus wegklikken betreft: je moet niet te vlug denken dat het allemaal door mij gebeurt, ik doe dat zelden, en dan nog enkel wanneer het echt te gortig wordt en zeker niet omwille van een ander mening dan de mijne of omdat die mening mij niet goed uitkomt.
Kom, laat ons hier geen woorden meer over verspillen.