11

Goedkoop ramen van alu

AlexOn
AlexOn
#Ramen en deuren · 2 jaren geleden
Deze vraag is goed beantwoord

Beste,

Ik heb drie ramen nodig.

B:1300 H:1475 x 2

B:2300 H:2500 x 1

Belisol bood me een kant-en-klare oplossing voor 10.500 euro.

Inclusief BTW, afschotafwerking en horrengaas.

Dubbel glas, aluminium ramen ALU Holux 80+

Naar mijn mening is het erg duur, is het mogelijk om 20% goedkoper te vinden?

Als dat zo is, raad dan dergelijke bedrijven aan.

Bedankt.

1
Yyeti
Yyeti
0 7 Verbouwer
2 jaren geleden

Goedkoper is zeker mogelijk maar ik zou het toch houden bij de gekende merken. U kan van deze merken op de website zoeken naar hun verdelers of installateurs en bij deze dan een prijsopgave vragen. Om een voorbeeld te geven: Wij hadden een prijs van 17.000 (zonder elektrische rolluikmotoren) tov 13.000 (incl elektrische rolluikmotoren). Vergelijken tussen installateurs en merken onderling helpt heeel veel. 

Alle reacties

0
dienderken
dienderken
6 68 Andere particulier
2 jaren geleden

Vraag prijs voor PVC ramen die zijn doorgaans 20 a 30% goedkoper. Of vraag bij andere leveranciers prijs. Niemand kan zeggen welke goedkopere prijs je gaat krijgen in jou situatie.

0
Yyeti
Yyeti
0 7 Verbouwer
2 jaren geleden

Goedkoper is zeker mogelijk maar ik zou het toch houden bij de gekende merken. U kan van deze merken op de website zoeken naar hun verdelers of installateurs en bij deze dan een prijsopgave vragen. Om een voorbeeld te geven: Wij hadden een prijs van 17.000 (zonder elektrische rolluikmotoren) tov 13.000 (incl elektrische rolluikmotoren). Vergelijken tussen installateurs en merken onderling helpt heeel veel. 

0
Patrico
Patrico
135 1470 Andere professioneel
2 jaren geleden

Voor de goedkoop, zoek op Poolse ramen. Mogelijk open je dan wel later een topic met 'slechte ramen'.

0
AlexOn
AlexOn
0 27 Andere professioneel
2 jaren geleden

Voor de goedkoop, zoek op Poolse ramen. Mogelijk open je dan wel later een topic met 'slechte ramen'.

Door structuur en semantiek lijkt het op een grap, maar ik lach niet. Ten eerste omdat ik zie dat lokale bedrijven Poolse ramen plaatsen in nieuwe gebouwen en grote projecten, en ten tweede omdat de klimatologische omstandigheden in Polen slechter zijn dan in België. Ik denk dat Poolse ramen met de juiste installatie niet slechter zullen zijn dan Belgische, als we componenten van hetzelfde niveau vergelijken. De vraag hier, wie de juiste leverancier is.

0
AlexOn
AlexOn
2 jaren geleden

Vraag prijs voor PVC ramen die zijn doorgaans 20 a 30% goedkoper. Of vraag bij andere leveranciers prijs. Niemand kan zeggen welke goedkopere prijs je gaat krijgen in jou situatie.

Bedankt, maar ze passen niet.

0
AlexOn
AlexOn
2 jaren geleden

Ja ik ben het met je eens. Kunt u leveranciers voorstellen? Op internet kunt u een lijst van 100 bedrijven of meer verzamelen. We hebben verschillende andere bedrijven aangeschreven, velen reageren helemaal niet op het verzoek of bellen niet terug.

p.s. Belisol is geweldig in dit opzicht. Goede klantenservice, maar duur.

0
Feter
Feter
112 1424 Andere particulier
2 jaren geleden

0
Feter
Feter
112 1424 Andere particulier
2 jaren geleden

Alexon schreef: Kunt u leveranciers voorstellen? 

Daar voor is het welke handig te weten welke regio je woont. 

0
AlexOn
AlexOn
2 jaren geleden

Alexon schreef: Kunt u leveranciers voorstellen? 

Daar voor is het welke handig te weten welke regio je woont. 

Beste, 

Mijn lokatie is 2000 Antwerpen.

Bedankt.

0
Bob de B
Bob de B
0 4
1 jaar geleden

Beste,

Ik heb drie ramen nodig.

B:1300 H:1475 x 2

B:2300 H:2500 x 1

Belisol bood me een kant-en-klare oplossing voor 10.500 euro.

Inclusief BTW, afschotafwerking en horrengaas.

Dubbel glas, aluminium ramen ALU Holux 80+

Naar mijn mening is het erg duur, is het mogelijk om 20% goedkoper te vinden?

Als dat zo is, raad dan dergelijke bedrijven aan.

Bedankt.

Er zijn altijd goedkopere alternatieve oplossingen. Het beste is om te denken op lang termijn. Kwaliteit en duurzame modellen zullen langer mee gaan dankzij betere bestendigheid en weerstand, tevens erg besparen op energie en gas door betere isolatie. Zeker als je naar dubbel glas, ++ of tripel glas kijkt zullen de prijzen aardig opschroeven, maar zullen terug verdienen op langere termijn.

Mijn aanrading is eerst kijken naar de eisen en wat jezelf verwacht op lang termijn. Daarna vergelijkt met de mogelijke leveranciers. Welke leverancier of product je kiest, zorg er wel voor dat de montage door een goede vakman wordt gedaan. Want het beste product kan zijn waarde niet leveren met een slechte montage.

Best,

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu
Download gratis onze gids over ramen en deuren

Download gratis onze gids over ramen en deuren

Alles wat je moet weten over energiezuinig, veilig en esthetisch buitenschrijnwerk. Inclusief handige checklists voor de perfecte keuze!

Download nu gratis jouw gids

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Pvc- of aluminium ramen: met deze tips maak je de juiste keuze!

Pvc- of aluminium ramen: met deze tips maak je de juiste keuze!

Twijfel je tussen pvc- of aluminium ramen? Ontdek welk materiaal het beste scoort op vlak van stijl, isolatie, prijs, duurzaamheid en onderhoud.

Lees meer

Waarom hoogrendementsglas onmisbaar is voor jouw ramen en deuren

Waarom hoogrendementsglas onmisbaar is voor jouw ramen en deuren

Ontdek hoe hoogrendementsglas in ramen en deuren bijdraagt aan energiebesparing, verhoogd comfort en lagere stookkosten voor jouw woning.

Lees meer

5 tips om je huis koel te houden op warme zomerdagen

5 tips om je huis koel te houden op warme zomerdagen

Wat kan je op warme zomerdagen doen om oververhitting in je woning te vermijden? Met deze vijf tips hou je het aangenaam koel in huis.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag